Bądź bardziej widoczny – narzędzia komunikacji dla członków

W jaki sposób, jako Członek lub Sygnatariusz UN Global Compact możesz komunikować kluczowym interesariuszom – klientom, pracownikom, inwestorom oraz partnerom swoje zaangażowanie w 10 Zasad oraz realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs)?

 

Po przystąpieniu do UN Global Compact Sygnatariusze oraz Członkowie powinni umieścić logotyp na swoich stronach internetowych oraz innych, istotnych materiałach zarówno cyfrowych, jak i drukowanych.

 

  • Rozszerz zasięg swojej marki dzięki wyjątkowemu profilowi członkowskiemu

Członkowie mogą tworzyć materiały audiowizualne oraz udostępniać swój profil poprzez wszelkie dostępne kanały społecznościowe.

 

  • Wypróbuj pakiet medialny stworzony specjalnie dla Członków 

Członkowie UN Global Compact posiadają na wyłączność komplet narzędzi oraz wskazówek, dzięki którym mogą z łatwością dzielić się ze światem historią zrównoważonego rozwoju swojej organizacji poprzez komunikaty prasowe oraz media społecznościowe.

 

 

Nie istnieje lepsza droga do poznania i nawiązania kontaktów zawodowych z największą na świecie siecią liderów i praktyków zrównoważonego rozwoju biznesowego. Członkowie mogą korzystać z przywileju priorytetowych zaproszeń oraz atrakcyjnych ofert rejestracji.

UN Global Compact Event Calendar 2018

 

Nie zapomnij odwiedzić interaktywnej bazy danych i zapoznać się z działaniami ponad 9,000 firm i instytucji z całego świata związanymi z UN Global Compact na szczeblu Członka lub Sygnatariusza.