Bądź bardziej widoczny – narzędzia komunikacji dla członków
W jaki sposób, jako Członek lub Sygnatariusz UN Global Compact możesz komunikować kluczowym interesariuszom – klientom, pracownikom, inwestorom oraz partnerom swoje zaangażowanie w 10 Zasad oraz realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs)?
- Użyj logotypu “We Support”
Po przystąpieniu do UN Global Compact Sygnatariusze oraz Członkowie powinni umieścić logotyp na swoich stronach internetowych oraz innych, istotnych materiałach zarówno cyfrowych, jak i drukowanych.
- Rozszerz zasięg swojej marki dzięki wyjątkowemu profilowi członkowskiemu
Członkowie mogą tworzyć materiały audiowizualne oraz udostępniać swój profil poprzez wszelkie dostępne kanały społecznościowe.
- Wypróbuj pakiet medialny stworzony specjalnie dla Członków
Członkowie UN Global Compact posiadają na wyłączność komplet narzędzi oraz wskazówek, dzięki którym mogą z łatwością dzielić się ze światem historią zrównoważonego rozwoju swojej organizacji poprzez komunikaty prasowe oraz media społecznościowe.
- Podziel się swoją historią oraz nawiąż nowe kontakty podczas organizowanych przez UN Global Compact globalnych wydarzeń i programów
Nie istnieje lepsza droga do poznania i nawiązania kontaktów zawodowych z największą na świecie siecią liderów i praktyków zrównoważonego rozwoju biznesowego. Członkowie mogą korzystać z przywileju priorytetowych zaproszeń oraz atrakcyjnych ofert rejestracji.
UN Global Compact Event Calendar 2018
Nie zapomnij odwiedzić interaktywnej bazy danych i zapoznać się z działaniami ponad 9,000 firm i instytucji z całego świata związanymi z UN Global Compact na szczeblu Członka lub Sygnatariusza.